Žádost o poskytovanou službu

Před vlastním podáním žádosti o poskytování sociální služby

kontaktujte sociální pracovnici Domova Barbora a domluvte si schůzku. Projednáte všechny okolnosti poskytování služby Domovem, prohlédnete si domov a jeho vybavení, zjistíte nabídku služeb, která je pro klienty domova připravena, vyslovíte svá očekávání a zjistíte tak, je-li nabídka služeb vyhovující pro Vaše potřeby.

Formulář žádosti je možné vyzvednout

v Domově Barbora Kutná Hora, Pirknerovo nám. 228, 284 01 Kutná Hora – v kanceláři sociálního úseku, v pondělí (8:00 – 17:00 hod.) od úterý do pátku (8:00 -15:30 hod.), tel. 327 533 129 nebo je ke stažení z internetových stránek Domova: www.domov-barbora.cz

Žádost má být:

  • řádně vyplněna
  • doplněna přílohou vyjádření lékaře
  • vlastnoručně podepsána žadatelem (pokud se jedná o osobu s omezenou svéprávností, pak žádost podepíše zákonný zástupce žadatele)

Takto vyplněnou žádost můžete zaslat nebo doručit osobně na adresu Domova Barbora Kutná Hora, poskytovatele sociálních služeb, sociálním pracovnicím domova nebo ředitelce domova nebo jinému pracovníkovi, který má Vaši důvěru.


Posuzování žádostí

provádějí smluvní lékař, vrchní sestra a sociální pracovník
Lékař ve spolupráci s vrchní sestrou posuzuje vhodnost poskytování služeb žadateli podle cílové skupiny a s ohledem na zdravotní stav žadatele, informace čerpá zejména z přílohy k žádosti o poskytování sociální služby „Vyjádření praktického lékaře“.
Sociální pracovník provede nezbytné sociální šetření a podle kriterií stanovených pro hodnocení žádostí přidělí žádosti bodové ohodnocení a žádost zařadí do evidence žadatelů.

Ředitelka zasílá žadateli dopis o vyřízení žádosti podle doporučení lékaře, vrchní sestry a sociální pracovník a postupuje při tom v souladu s § 91 zákona č. 108/2006 Sb.

Při uvolnění vhodného místa je žadateli nabídnuto uzavření smlouvy

o poskytování sociální služby. Zároveň je žadatel vyzván, aby předložil doklady a doplnil údaje, které domov bude nezbytně potřebovat k řádnému poskytování sociální služby.


Co s sebou při nástupu do Domova - doporučení:

  • občanský průkaz
  • průkazku zdravotní pojišťovny
  • platný důchodový výměr – pouze pokud příjem klienta nepostačuje k zaplacení plné výše stanovené úhrady
  • rozhodnutí o příspěvku na péči
  • oblečení (nejlépe to, co je žadatel zvyklý běžně nosit)
  • základní hygienické potřeby (5–6 látkových žínek, šampon, mýdlo, hřeben, kartáček na zuby a pastu, holicí strojek apod.)
  • věci osobní povahy (hrníček, budík, stolní lampičku, brýle, fotografie nebo obrázek apod.)
  • rozhodnutí o omezení svéprávnosti, listinu o ustanovení opatrovníka
  • Klienti, kteří si do Domova přinesou nové elektrické spotřebiče, musí předložit buď záruční list, nebo paragon (který u menších spotřebičů slouží jako záruční list) z důvodu zaevidování spotřebiče do podkladů pro revizního technika. Klient při vnesení nového spotřebiče revizi nemusí nechat provádět, tudíž nic neplatí. Revizní technik Domova pak již dle vyhlášky sám sleduje, kdy je na příslušný spotřebič nutné udělat revizní prohlídku. U vnášených starších spotřebičů (po záruční době) budeme od klienta vyžadovat, aby zaplatil jeho revizi, přičemž mu můžeme nabídnout služby našeho smluvního revizního technika.
  • pokud si klient přinese vlastní televizní nebo rozhlasový přijímač, je dle zákona č. 348/2005 Sb. povinen platit koncesionářské poplatky

Evidence žadatelů o poskytování sociální služby, která je vedena domovem

Pro žadatele o službu Domov pro seniory má organizace vytvořen bodový systém hodnocení žádostí o poskytování sociální služby a při stanovení pořadí žadatele vychází z bodového ohodnocení žádosti. Žadatelé jsou přijímáni podle pořadí, které vychází z bodového ohodnocení a podle vhodnosti uvolněného místa.

Kriterium hodnoceníPočet bodů
sociální situace 0 - 40
míra závislosti na pomoci druhé osoby 0 - 40
krajská příslušnost (TP, bydliště rodiny, vztah k regionu...) 0 - 20

 


Požádáme žadatele, aby případné změny skutečností, které mají vliv na bodové hodnocení, dali na vědomí sociálním pracovníkům Domova.


Po uvolnění místa rozhoduje multidisciplinární tým (sociální pracovnice, vedoucí úseku sociální péče, vedoucí služby, vrchní sestra dle potřeby) o jeho obsazení. Následně sociální pracovník telefonicky kontaktuje žadatele (nebo jeho opatrovníka) s nejvyšším počtem bodů, pokud toto místo splňuje jeho požadavky a je pro něj vhodné. Pokud nabízené místo pro žadatele není vhodné, bude vyzván další uchazeč s následným nejvyšším počtem bodů.

 


Formuláře ke stažení

23.10.2018

ŽÁDOST

Kontakt

Domov Barbora Kutná Hora, poskytovatel sociálních služeb
Pirknerovo náměstí 228
284 01 Kutná Hora

© 2012 - 2018
Všechna práva vyhrazena.
 
Domov Barbora Domov Barbora

facebook
 
iresoft